Facket försäkrar - Distriktskonferens 2018

Den 7 februari är det dags för LOs årliga distriktskonferens i Stockholm. LO och Folksam kommer att informera om försäkringar, aktualiteter och nyheter i verksamheten. På konferensen får vi följa Sara som är medlem i Handels och som ställs inför olika situationer och händelser. Vad är det som händer? Hur agerar hon? Vad kan hon göra? Det och mycket mer kommer vi att få svar på under dagen.

Uppdaterad

Under dagen kommer vi även att få ta del av en intressant föreläsare och få träffa följande välkända personer som medverkar:

Patrik Roselin, LO
René Andersson/Magnus Furbring, LO
Lisbeth Lundmark, Folksam
Tobias Scharin, Folksam
Håkan Svärdman, välfärdsanalytiker Folksam
Mia Liblick, Folksam LO Pension

Målgrupp för konferensen är: Avdelningsordförande, ansvarga ombudsmän, avdelningarnas försäkringsansvariga, LO-Folksamkommittén, Försäkringshandläggare, Förbundens försäkringsansvariga, Fackets Försäkrar kurshandledare, Försäkringsansvariga på klub/sektion, Försäkringssamordnare och övriga intresserade på våra avdelningar/sektioner.

Distriktskonferensen äger rum onsdagen den 7 februari kl 9-16 (fika fr o m kl 8.30) i LO-borgen, plenissalen, Barnhusgatan 18.

Anmälan sker vi länken senast den 16 janauri 2018: https://simplesignup.se/event/122842

Frågor besvaras av Despina Mavrokostidou, despina.mavrokostidou@lo.se, 072-450 06 36.