Glad sommar!

Sommaren är äntligen här och vi på LO-distriktet vill önska alla en riktigt skön och varm sommar.

Uppdaterad

Vår nya hemsida kommer att hänga upp semesterskylten under några veckor och vara sporadisk med sina uppdateringar. Vi är tillbaka med kontinuerliga uppdateringar i augusti igen.

Det betyder inte att verksamheten för den skull ligger nere. Under v 26-30 är bl a kampanjen Facket på sommarjobbet i full gång. Fackligt aktiva ungdomar söker upp sommarjobbande unga för att sprida facklig information, svara på frågor om anställningsförhållanden, erbjuda hjälp till de som eventuellt råkat illa ut och informera om rättigheter och skyldigheter i arbetslivet. Dessutom pågår en del administration och produktion inför höstens aktiviteter och verksamheter.

Även om hemsidan inte kommer att uppdateras med nyheter förrän vecka 32 igen hoppas vi ändå att du ska kunna hitta en hel del användbar information som du behöver om vår organisation och våra verksamhetsområden.

Med det önskar vi en riktigt skön sommar med förhoppning om mycket ledig tid för att ladda batterierna!

LO-DISTRIKTET I STOCKHOLMS LÄN