Grattis till vinnarna i Sommarjobbs-quizet!

Under Stockholms filmfestivals sommarbio i Rålambshovsparken den 16-20 augusti fanns LO-distriktet på plats onsdag-fredag för att visa upp facket och prata om vikten av medlemskap och kollektivavtal. I samband med detta anordnades även ett sommarjobbs-quiz med chans att vinna årskort till Sotckholms filmfestival.

Uppdaterad

Gratisarrangemanget, som blivit en tradition i sommarstockholm, samlar tusentals människor och i år visade man upp några riktiga åttiotalsklassiker på filmduken varje kväll. Förutom många givande fackliga diskussioner passade LO-distriktet även på att anordna en sommarjobbs-quiz med chansen att vinna ett årskort till Stockholms filmfestival. Bland de närmare 300 inlämnade quizformulär har vi nu dragit tio lyckliga vinnare. Vinnarna kommer även att kontaktas via angiven e-post eller telefonnummer. Vi säger grattis till:

Mernaz Mahdavi
Vera Springfeldt