Ny hemsida - Ny e-postadress

LO-distriktet har det stora nöjet att kunna lansera en ny hemsida och passar samtidigt på att upprätta en ny e-postadress till organisationen.

Ny hemsida

Välkommen till vår nya hemsida som du har hittat på samma adress som tidigare. Hemsidan har fått ett nytt utseende som är anpassat efter LOs format för organisationen och distrikten i hela landet. På så sätt kommer du alltid att känna igen dig, oavsett om du besöker oss centralt eller regionalt.

Vi publicerar den nya siden inför sommaren men kommer att ha den vilande under juli månads semesterperiod. Fr o m augusti kommer vi att fortsätta utveckla och uppdatera hemsidan med ny färsk information om vad som är på gång i Stockholmsdistriktet. Förutom nyhetsuppdateringar från våra verksamhetsområden kommer du alltid att hitta aktuell information om vår organisation och våra verksamheter samt kontaktuppgifter till personal, styrelser och grupper/kommittéer.

Ny e-postadress

I samband med den nya hemsidan, passar vi på att byta e-postadressen till organisationen. Vår nya adress är fr o m den 30 juni 2017: info.stockholm@lo.se.